2012. augusztus 4.

Visszatérő haul

Sziasztok

Mára egy hault és egy magyarázatot hoztam. Plusz lehet lesz egy kis személyes is :)

Mivel lett munkám ezért elég kevés időm marad. Reggel 3-kor kelek.2-ig bent vagyok,hazabattyogok és alszok. Tulajdonképpen ebből áll egy napom.Hétvégente vagy alszom vagy megpróbálok egy kis társasági életet élni. A gépet is most kaptam vissza,úgyhogy most lesz egy két poszt. Sajnos még nem tudom milyen rendszerességgel tudok majd írni de szeptembertől tuti rendszeres lesz. Ha nem is naponta 2-3 naponta biztos. 

Mára egy hault hoztam nektek,mert elég jó cuccokat szedtem össze,gondoltam megmutatom. :) 

Kezdjük is





Csoportkép :)



Swiss-O-Par sampon és balzsam. A samponról elég rosszakat,a balzsamról jókat olvastam. Meglátjuk mi lesz. Mindenesetre kókuszos,ami nálam plusz pont, és sem parabén,sem szilikon nincs benne. A balzsam 550 , a sampon kuponnal 410 Ft volt.




Balea sárgadinnyés tusfürdő. Nagyon fini illata van. 300 ft volt. 


Balea hajlakk. Na itt majdnem felrobbantam. Néztem a képet,látom hogy 3-as,mondom mi? Én 5-ös erősségűt vettem. De nem. Véletlenül 3-ast -.-" 5-öst akartam mert elég makacs hajam van és gondoltam talán az jó lesz. Ez szerintem a nővéremnél fog landolni mert ha a Taft-ból a 3-as nem volt jó akkor ebből főleg nem ez-.-" Mehetek vissza hajlakkot venni :@




Hát igen. Én is beálltam a zselés tus imádók sorába. IMÁDOM! Tartós,gyönyörű fekete, és vízvonalon 2 órát(!) kibír. Utána is csak kopik :)



Következő utam a turiba vezetett. 


Ezt a csíkos pólót csak brahiból próbáltam fel. És tádám. Jó lett,jól áll úgyhogy szerelem :) 750 Ft


Ezt hirtelen megláttam és mondom: KELL! 
A milltary( lehet rosszul írom) stílus nagyon a kedvencem,szóval ez is egyből szerelem. 750 ft


Ezt a pólót csak egy DIY-hez vettem. 200 Ft volt.


És ez lett belőle.Így nem sok látszik de majd egyszer megmutatom felvéve.

Ezt a pólót azt hiszem 200 Ft-ért vettem. Tele van halvány rózsaszín,pici flitterekkel. Buliba tökéletes :)

Ezt a kardigánt a válla miatt vettem. Pici kövek vannak,ez is millitary stílusra hajaz. 750 Ft


Ezt a ruhát a Kik-ben vettem. Ma megyünk velencére Wave-be ( <3 ) és gondoltam jó lesz bulizni. Hivatalosan derékban van a gumis rész de szerintem a mellem alá teszem a gumit mert úgy jobban áll. 1900 Ft volt.


Amerika imádat.
New Yorker. 
Mindig is imádtam Amerikát. Nagy vágyam kijutni oda. Leárazáson találtam ezt a pólót. 1490 Ft volt.




Szintén Amerika imádat, szintén New Yorker. A pénztárnál voltam,fizetni akartam amikor kérdezte az eladó lány hogy valami kiegészítőt esetleg? Mondom köszönöm,most nem. Erre mondta válaszként hogy vannak akciós sálak,csak 890 Ft. Odanézek,Amerikás: KÉREM!

Ez a története a jelenlegi kedvenc sálamnak :9


Jöjjenek amiket nem én vettem. 



Elite NYC parfüm. Barátnőmtől kaptam szülinapomra. Nagyon aranyos volt,mondta hogy emlékezett hogy szeretem az édes illatokat,ez édes ezért gondoltam megveszi ajándékba :) Imádom az illatát.


Rexona dezodor. Fogyóeszköz,anya vette. 



I White fogfehérítő fogkrém. 1600 Ft volt. És végre hatásos. eddig 3x mostam vele fogat és már most is fehérített valamennyit. Úgyhogy rendszeres használattal remek kis fogkrém :)



Ennyi lenne. 
Ti mit vettetek a leárazáson?


Sziasztok :)

3 megjegyzés:

  1. Swiss-O-Par hajbalzsamot már jó ideje vadászom, de sosincs sehol:(. Mindig üres a helye -.- . Imádom a kókusz illatot, azért akarom beszerezni, remélem találok egyszer :D .

    VálaszTörlés
  2. A zselés tust már nekem is ideje lenne kipróbálnom. :)

    http://roseballerina.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  3. fúúú anya is kapott ilyen parfümöt...nem tudod véletlenül, hol lehet kapni? Nekem is kell! :D Meg azt a fogfehérítőt is kipróbálnám...

    VálaszTörlés