2012. július 5.

Big collective haul-Part 1

Sziasztok!

Vásároltam az elmúlt pár napban. Sminket,ruhát,megjött az avon rendelés is szóval lesz itt minden.
Nagy részét akciósan vettem,voltam turiban is és nagyon jó dolgokat szedtem össze. Nem egyben fotóztam le őket hanem naponta,de így is három részre kellett szednem. Kezdjük is



Ezeket a dolgokat szombaton vettem. 
Mindennek leírom az árát amire emlékszem és pár dologról teszt is lesz.


Estrea arclemosó tej. Eredetileg Rival de Loop lemosó tejet szerettem volna venni de nem találtam a Rossmann-ban. Végül amikor bementünk egy eurós boltba akkor láttam hogy ez is arclemosó tej. Gondoltam kipróbálom,ha nem jó akkor sem fogok hanyatt esni az árától. 290 Ft volt. Teszt később!



Rimmel I <3 Lasting Finish körömlakk,mégpedig a 700 Block your green nevű árnyalat. A kép nagyon nem adja vissza a lakk színét. De már készítettem NOTD képeket is úgyhogy lassan jön a poszt is :)
Ha jól emlékszem 350 Ft volt.



Lovely Art Liner díszítő körömlakk. Sosem volt ilyenem mert a kézügyességem nem a legjobb,de gondoltam    kipróbálom ennyi pénzért. 140 Ft volt. 14-es árnyalat.




Miss Sporty Ladies Night szájfény. Már régóta ki akartam próbálni de sosem vettem meg. Most viszont leárazták,így nem is volt kérdés hogy megvegyem-e. 300 Ft volt és ez a 802-es Ladies Gossip nevű árnyalat.


Amit imádok benne,az az hogy tekerős. Nekem ez sokkal praktikusabb és jobb,mivel nem kell ki-be húzogatni az applikátort,vagyis nem kerül fölöslegesen levegő a termékbe,ezáltal nem kezd el gyorsabban romlani. 


Ecsetes applikátora van,nekem ezzel semmi bajom.

Nagyjából ilyen szájon is. Inkább csak fényt ad mint színt.


Ezt a Catrice szemhéjpúdert vagy 20 percig nézegettem a boltban hogy megvegyem-e,ne vegyem meg?!..Mivel alapból 600 Ft-ra volt leakciózva ezért inkább otthagytam mert drágálltam ennyiért. Aztán odalépett mellém egy árufeltöltő és közölte hogy ezek most csak 300 Ft-ba kerülnek. El is hoztam őket.

Ez a szemhéjpúder a Bohemia kollekcióból van. C03-as Bring Me Terra Copper! nevű árnyalat.
Gyönyörű szép narancsos szemhéjpúder,tele apró arany csillámokkal.

Ezt is a leakciózott termékeknél találtam, de ez már 400 Ft volt. Viszont találtam még sok-sok szép színt,úgyhogy szerintem lassan azokat is megveszem. Nagyon szép highlight szín.Ez a 100-as Welcome to Miami Peach árnyalat,bár szerintem nem igazán barackos.



A következő ez a bronzosító. Ez is a Bohemia kollekció része volt. Már akkor is nagyon tetszett amikor megjelent a kollekció de nem vettem meg. Jól tettem ugyanis most 300 Ft-ért vehettem meg.


Ezt a palettát is akkor tette ki elém az eladó amikor már épp mentem volna :) De mivel ez is csak 300 Ft volt és iszonyatosan szépek ezek a színek,ezért inkább elhoztam.

Ez a Papagena kollekció része volt,mégpedig a C02-es Birds Off A Feather nevű paletta.


És itt vannak a swatchok. 
Balról jobbra: 1.,2.,3.,4. Papagena paletta 5. 100 Welcome to Miami Peach, 6. C03 Bring Me Terra Copper!


Ez lenne az első fele a heti haul-nak. Ma még felteszem a többit is :)









3 megjegyzés:

  1. Gyönyörű az összes Catrice, és a kék körömlakk is nagyon tetszik! :)

    http://roseballerina.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. Wow! Melyik Rossmannban találtál ezekre?

    VálaszTörlés
  3. Camponában.De szerintem lassan mindegyikben le fogják árazni őket :)

    VálaszTörlés