2012. július 10.

Big Collective haul-Part 3

Sziasztok!


Ez lesz a nagyon nagy haul utolsó része. Nagyrészt Avonos dolgok lesznek.
Bocsi hogy nem írtam szombat,vasárnap de esküvőn voltunk( GYÖNYÖRŰ VOLT!! ) és hajnal 4-re értünk haza úgyhogy kiütöttem magam. Utána meg nem voltam itthon. De most itt van a harmadik rész is. Ez lesz az utolsó ígérem :D






Elég sokat rendeltem ahhoz képest amit akartam :S
Kezdem.


Avon care 3 in 1 arclemosó. 300 Ft volt ezért vettem meg,de nekem nem vált be. Hivatalosan habzania kéne meg tisztítania. Hát egyiket sem csinálja. Használat után a bőröm ugyanolyan mint előtte. Most már mindegy,elhasználom.


Hajvégápoló szérum. A híres zöld kupakos hajvégápoló. Meg kell mondjam nem erre számítottam. Ez egy olajos cucc én meg egy nagyon folyékony dologra számítottam. De nem baj. Naponta legalább egyszer bekenem vele a hajvégeket. Az illata nagyon jó dinnyés. Tökéletes nyárra :D Meglátjuk mit tesz a hajammal. Készülök egy hajnövesztős poszttal,majd abban leírom mi lett a vége :)



Glazewear duo reflect szájfény...


...rose hues árnyalatban.


Ez is akciós volt. Ha jól emlékszem akciósan volt 300 ft.Passz. De nagyon szeretem. Rózsaszín szájfény zöld fénnyel. Zöld mikrocsillámok vannak benne emiatt zöldes a fénye. De nagyon tetszik.


Nekem az applikátor kicsit kevés anyagot vesz fel,ezért legalább 2x bele kell mártsam.


Nem sikerült rendes swatchot csinálni,úgyhogy majd sminkes posztban láthatjátok.





Ez egy új termék. Color Trend varázstus. Átlátszó folyadék ami a szemhéjpúdert felkrémesíti és ezáltal kenhetővé teszi. Hát...nekem nem jött be. Legalább 3x át kell menjek a vonalon hogy bármi is látszódjon. 

Ezek a minták 3-4 húzással lettek ilyenek.




Color Trend kettős szemhéjpúder hot chocolate árnyalat. Imádom a barna szemhéjpúdereket.Nekem ez a kettő együtt egy tökéletes hétköznapi sminket alkot. 



Essence szemhéjpúder. Árnyalatot most nem tudok írni mert nincs nálam és nem tudom a számot. Akciós pultban találtam. Jól pigmentált szürke. Füstös sminkhez tökéletes.




A swatchok egy húzással készültek,alap nélkül.

Avon naturals arckrém. Bánom hogy a mézes-tejeset rendeltem meg. A testpermet nagyon fini de ennek valahogy nem jön be az illata. Mindenesetre elhasználom mert hipergyorsan beszívódik és jól hidratál. Táskába tökéletes.

Ezt a karkötőt nagyon rég kinéztem és lám. Most akciósan vehettem meg 600 ft-ért.

Ezüst színű bogyók. Kicsitől a nagyig. Nagyon jól fel tud dobni egy öltözéket. Ez volt rajtam esküvőn is. Tervezek egy outfit posztot amiben bemutatom mi volt rajtam az esküvőn.


Color Trend krémes szemhéjfesték. Ezt csak azért rendeltem mert kiváncsi voltam rá. Nagyon jó. Iszonyat puha,könnyű felvinni. Talán a kék aminél picit figyelni kell. De amúgy alapnak tökéletes.






Kipróbáltam hogy mit csinál egy gyengébb szemhéjpúderrel. Jobb szélen a szín alap meg minden nélkül. Jobbról balra pedig az Avonos szemhéjfestéken. Nekem az tetszik a legjobban amit a rózsaszín tesz vele. Egy nagyon szép narancsos színt csinál belőle.





Ennyi lenne.Vége a nagy collective haul-nak. Persze miközben kiirogattam is vettem pár dolgot de azokat inkább nem teszem fel. Egy ebay rendelést próbálok épp leadni,több-kevesebb sikerrel :S Majd arról írok. Tervezek még tesztet is és napi sminket. Addig is jó pihenést. :)


Aki netán  használja a zöldkupakos hajvégápolót; bevált?


Sziasztok!








3 megjegyzés:

  1. Én lassan fél éve használom a hajvégápolót és nem tudok róla rosszat mondani. Bár csak hajmosáskor használom(3-4 naponta), de a hajvégem sokkal puhább. Írtam is róla egy bejegyzésben, itt meg tudod nézni : http://paintyourself.blogspot.hu/2012/06/hajrutin.html

    VálaszTörlés
  2. Én is sokat használtam, és nagyon jó...csak kár, hogy hamar elfogy...

    Ahogy látom, te is főleg az internetes akciókból vásároltál be :D
    Én is ugyanígy voltam vele :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen,most inkább azokból.:)

      Az annyira nem zavar hogy hamar fogy mert általában 7-800 ft. Most ha bírja 1 vagy másfél,akár 2 hónapig is akkor már bőven megérte :) azért vettem meg mert állítólag gyorsabban nő tőle a haj.

      Törlés