2012. június 27.

Vegyes haul

Sziasztok


Vettem pár dolgot amiket szeretnék megmutatni. Vegyes haul lesz :)




Kezdjük


Legkevésbé érdekes. Babapopsi törlő. Mindig jól jön. Én ezzel szedem le a sminkem nagy részét,utána lemosóval. De akkor is jól jön amikor gyorsan le kell tisztítani az ecsetet.


Zokni. Fogyóeszköz. Veszek havonta 10 párat, ebből következő hónapra jó ha marad 1 pár. Valahova mindig eltüntetem.

És akkor jöjjön az izgibb része a dolgoknak.


Ezt a pulcsit a Cosmosban találtam. Amikor megláttam azonnal beleszerettem. Egyáltalán nem ilyen színe van mint a képen. Ilyen lilás-bordós. 1995 Ft volt leárazva 1495 Ft-ra. Teljesen le kell húzni csípőig,de mivel jobb szeretem a lazább dolgokat, én úgy fogom hordani hogy az alját feltekerem hogy a derekamnál olyan legyen mintha egy pánt lenne és kicsit féloldalasan ejtve fogom hordani. Így olyasmi mint egy boleró.


Nem terveztem hogy veszek cipőt de ezt a darabot vétek lett volna otthagyni 2000 Ft-ért. Nem tudok márkát mondani mert a nálunk lévő Tesco üzletsoron van egy noname cipőbolt és ott vettem.

Imádom ezt a fonást <3 Nekem a tengerészstílus jut róla eszembe.

Fülbevalók.


Ezt a fülbevalót a Takkoban vettem 990 Ft-ért. Le volt értékelve mert az egyiknek a legfelső ilyen kis "levélkéje" le volt esve. De könnyen orvosoltam. Leszedtem a másikról is. Gondolkoztam hogy jobb-e így vagy inkább hagyjam de nekem így is tetszik.


F&F-es fülbevaló. 895 Ft helyett 445 Ft. Egyik ismerősöm fülében láttam és már akkor is nagyon tetszett. 


Szintén F&F-es fülbevaló. Volt ugyanilyen rózsaszínben azt már megvettem. Aztán ma megláttam hogy van ilyen is...Nem volt kérdés hogy megvegyem-e. Mostanában nagyon rákaptam a türkiz színre szóval ez volt a sorsdöntő.

Alapból kb ilyen a színe. De még ez sem az igazi. Igazából attól függ milyen szögből nézzük. Van ahonnan világoskék van ahonnan sötét. 

Kimaradt a szájfény,de arról holnap szeretnék bővebb tesztet írni.



Ennyi lenne mára. Remélem tudok majd outfit posztot is készíteni a dolgokkal. :)

Puszi :)









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése