2012. július 2.

OOTD- Velence *-*

Sziasztok!


Azért reggel posztolom mert megyek a Velencei tóra úgyhogy boldogság van : ) Gondoltam mivel strand ezért fölösleges sminkelnem,úgyhogy inkább outfit képeket készítek.most egész jól sikerültek.Haladok a fotózással. : )


Egy könnyű szett,de valószínűleg ez is meleg lesz 40 fokban ezért aláveszek egy spagettipántos topot ha netán le akarnám venni a pólót. Ez a képeken nem fog látszani mert lehajtottam a pántot.


Kis drága is beszállt reggel a fényképezésbe :)



Ezt a pólót vettem fel.Eredetileg anyumnak vettem de mivel nekem nagy ezért tudom hordani félvállasan. Gyönyörű színe van, ezt egy lentebbi képen lehet látni.


Ezt a nadrágot vettem fel hozzá. Múlt héten már mutattam az első outfit-ben. 


Tescos táska. Imádom a Tescos táskákat mert nagyon strapabírók és van egy pár ami jól néz ki. :)
Szegénykémet már megviseltem. Fél évig hordtam suliba mert nagy és erős. Látszik is hogy megkopott :S De még mindig bírja és nagy és pakolhatós(a képen van benne egy törölköző,kaja,üdítő,egy nagy pléd,pár újság,naptej,neszesszer,egy 100-as csomag zsepi,és még mindig van benne hely),egyszóval : tökéletes.



Ezt a papucsot szoktam strandra hordani. Egyszerű,bírja is,pont jó.

Póló: Turi (Következő haul posztban benne lesz)
Nadrág: Turi
Táska: F&F
Fürdőruha:F&F
Papucs: Kínai


Ez pedig egy véletlen kép. Rájöttem hogy rosszul fókuszált a gép mert előtte álltam,gondoltam gyors mosoly hátha jó lesz a kép. Hát...so-so. De ezen a képen látszik a póló igazi színe. Iszonyat szép.


Ennyi lenne mára. Mivel este jövök haza ezért szerintem már csak a Photo a day July lesz fönt. Remélem tetszett nektek ez az összeállítás. :)






Sziasztok !


U.i.: Nagyon meleg lesz.Igyatok minél többet és ne nagyon menjetek napra mert extrém UV-B sugárzás lesz. Hajrá!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése