2012. július 7.

Big collective haul- Part 2


Sziasztok!

Jöjjön a nagy haul poszt második része. Ez is vegyes lesz. Van amit szombaton vettem van amit szerdán. Próbálom napokra szedni. Kezdjük is.



Ne feledjétek a nyereményjátékot:








Az első ez a fülbevaló. A claire's-ben kaptam ajándékba, mivel kettőt fizet hármat vihet akció van. Nagymamám vett magának és nekem egy nyakláncot és mellé kaptam még ezt. Nekem nagyon tetszik. Nem túl nagy. Sok kicsi rózsaszín bogyóból van összerakva. Alapáron sem drága mert 500 Ft lett volna akciósan.



Ezt a nyakláncot is a claire's-ben vettük. Azért ezt választottam mert mivel szakácsnak tanulok illik hozzám. Meg alapból is megtetszett. Először csak a kanalat és a villát vettem észre. Amikor hazafelé jöttem akkor láttam hogy van rajta egy méhecske is. 800 Ft volt.







Ezt a fülbevalót a C&A-ban vettem. Olvastam hogy rengeteg kiegészítőt leáraztak,ezért be is vetettem magam a boltba amint kinyitott. Nagyon sok szép dolgot áraztak le de nem akartam túl sokat venni,így csak ez jött velem. Akciósan 550 Ft volt.



Ezt a fülbevalót pedig a Rossmannban vettem. Ott is rengeteg cuccot áraztak le. Ott álltam vagy 40 percet mire döntöttem hogy melyik legyen. Nagyon sok szép ékszert áraztak még le úgyhogy tuti visszamegyek  Akciósan 550 Ft volt. A kép egyáltalán nem adja vissza a színét mert nem kék hanem gyönyörű smaragd zöld a kő.



Következő célpont a turi volt. Imádom a turikat mert rengeteg jó állapotú cuccot lehet kifogni,de a mi városunkban csak 2 van,de azok nem a legjobbak. Eleinte nagyon jók voltak mostanában viszont egyre rosszabb. Bár még ott is kifogtam valamit de ez lejjebb van. Így mivel nálunk nem a legjobbak inkább a Camponában lévő Hádába járunk. Rengeteg cucc van,darabáron( jobban szeretem a darabárasat mert hiába olcsóbb a kilós,a darabárasban sokkal szebb,jobb állapotú termékek vannak) és szín szerint vannak végigrakva a dolgok ami nekem külön tetszik mert ha pl. lila színű póló kéne akkor nem kell végignéznem az egészet hanem csak a lila dolgokat. Nagyon sok szép ruha van és nagyon jó állapotban. Ezt a csíkos pólót eredetileg magamnak vettem de nem mutat olyan jól így a nővéremnél kötött ki. Neki nagyon jól áll :) 1290 Ft volt.





Ezt a pólót anyumnak néztem de neki nem jó. Gondoltam felpróbálom és tádám.Nekem pont jó. Nem szűk,de nem is az a nagyon bő.


Imádom az elején ezt a varrást. Ha jól emlékszem 1290 Ft volt.



Ezt a pólót is anyumnak vettem. Már láthattátok outfit posztban is. Sokat nem tudok róla írni,már mindent leírtam amit lehet. 1490 Ft volt.



Ezt a ruhát hétvégére vettem, mert esküvőzni megyünk. Már alig várom. Kicsit megbántam hogy koromfeketét vettem de nekem nagyon tetszik. Alá fogok venni egy fekete topot és egy fekete telitalpú cipőt fogok felvenni hozzá. Rövid ujjú és a vállánál flitteres. 1990 Ft volt. Térd fölé ér.




És akkor jöjjenek amiket szerdán zsákmányoltam




Elfogyott a tusfürdőm szóval alap dolog volt venni valamilyent. Vagy 20 percig szagolgattam a tusfürdőket, a végén már semmit sem éreztem. De végül emellett döntöttem. Nagyon fini illata van. Háromféle olajat tartalmaz: argán,marula és mandulaolajat. Még nem próbáltam úgyhogy számomra új lesz. Ha jól emlékszem 330 Ft volt.



 

Essence studio nails körömmatrica. Az akciós pulton láttam meg. Csak 100 Ft volt. Gondoltam ennyiért kipróbálom. Láttam az essence pulton hogy a mostani körömmatricák zselés hatásúak. Azokat is szeretném kipróbálni. Lassan beruházok egyre. 



Vettem még egy essence szemhéjpúder ecsetet is. Nekem nagyon bejött. Könnyű vele a felvitel. Ha jól emlékszem 400 Ft volt. 











Vettem még egy testápolót is. Már régóta szemezek ezzel,de nem akartam megvenni mert előbb a másikat akartam elhasználni. Viszont az egy nehéz testápoló így inkább télen fogom elhasználni. Mivel az van ráírva hogy testvaj arra számítottat hogy vajszerű lesz. De nem. Olyan mint egy rendes testápoló. Talán picit sűrűbb. Nagyon finom illata van,nem az a mű kókusz hanem mint amihez kókusztejet kevertek. Nagyon jól hidratál és könnyen beszívódik. Az ára is baráti 700 Ft volt.



Marie Claire. Már nagyon olvastam volna valamit így ezt vettem. Megbántam mert nincs benne sok minden ami érdekelne. 



Ezután bementem az itteni turiba is. Alapból minden max. 950 Ft lett volna de pont belecsöppentünk az akciós órába,vagyis 1 órán keresztül minden 750 Ft volt. Amikor bementünk azonnal észrevettem ezt a kabátot. Nagyon imádom a motoros dzsekiket. Már van egy de az vékony. Ez kicsit vastagabb,olyan "őszi esős napos" vagy "hosszu ujjú+motoros dzseki 10 fokban" féle. : D Nem tudtam máshogy leírni. De nekem nagyon bejön. 750 Ft volt.



Ilyen a színe eredetileg.



Plusz találtam még egy pulcsit is. Ráadásul Espirit-es. Ez is 750 Ft volt. Imádom mert már régóta keresek olyan pulcsit aminek jó hosszú az ujja és lefedi még az ujjaimat is. Épp hogy az ujjaim végei kilátszódnak. Nyáron este ha netán hűvösebb van is fel lehet venni de inkább őszre tartogatom mert elég meleg egy borult őszi napra. :)



Alapból piros,világoskék csíkokkal. 


Ez lenne a nagy haul második fele. Még maradt 1 rész. Abban nagyrészt Avonos dolgokat mutogatok. 

Ti is inkább nyáron vesztek leértékelten hosszú ujjú cuccokat vagy meghagyjátok a hidegebb évszakokra? :)


Puszi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése