2012. július 11.

DIY 3#

Sziasztok


Mára a következő részét hoztam a DIY projektnek. Itt a kép:

Ez alapján a képek alapján kellett dolgozni. Mint látjátok a lényeg az volt hogy csíkozós módszerrel oldjuk meg a dolgot ( na ez aztán megfogalmazás :D )
Mivel nekem nincs díszítő szalagom ezért csak sima díszítőlakkal oldottam meg.



Hát ilyen lett.
Nem akartam annyira feketét felkenni de rettenetes állapotban vannak a körmeim. Annyiszor kezdtem újra hogy az hihetetlen. 
De kitartottam és ez a végeredmény. Annyira nem tetszik de ahhoz képest hogy hajnal 2-kor csináltam egész jó. :D

És itt van a többiek munkája:


Tervezek még DIY bejegyzést+apró pillanatokat,meg egy kis személyes témát is próbálok írni. 

Már holnapra is megvan a bejegyzés. 

Reggel közzéteszem. 

Sziasztok



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése