2012. július 14.

DIY-Unalmas topból punkos beütés



Sziasztok!

Mára egy DIY bejegyzést hoztam nektek. Az egyik újságban láttam ezt a tippet. Egyszerű,olcsó és nagyon jól mutat. Nem csináltam step by step-et csak az előtte utána képeket. Szerintem nem egy nehéz dolog,ha van kedvetek csináljátok meg mert tényleg nagyon jól néz ki.




Szükséges hozzávalók:
- Biztosító tű ( Kicsi,nagy közepes)
-Egyszínű top vagy póló




Annyi az egész hogy megnézed hogy hova szeretnéd a tűket és elkezded betűzni. Én úgy csináltam hogy felülre a nagyobbakat és minél lejjebb jövök annál kisebbeket tűztem fel. A megmaradt darabokat szétszórtan betűztem a hézagokba. 


És ez lenne a végeredmény. Bocsi az elmosódott képért de ezen látszik igazán hogy hogyan néz ki. A vakutól becsillog,szóval azért fényképeztem így. 

Tipp:
Arra azért figyeljünk hogy a biztosítótű lehúzza a pólót szóval néha húzogatni kell hogy ne villantsunk ki mindent. 

Mit gondoltok?
Meg fogjátok csinálni?


Sziasztok. :)


1 megjegyzés: